JIKA KITA BOLIH FIKIR TENTU??

2006/09/27

JIKA KITA BOLIH FIKIR TENTU KITA BOLIH FIKIR , KALAU KITA TAK BOLIH FIKIR SAMPAI BILA TAK BOLIH FIKIR

Setelah sekian lama juga , memerhati Gelagat Bekas Presiden / Guru Utama PSSCUH , saya telah sampai ke kesimpulan bahawa beliau sememang nya memutarkan issue sahingga hilang kawalan dan akibat pendustaan yang amat melampau .

Beliau seharus tidak hilang kawalan sekiranya beliau menyedari implikasi penyiasatan di atas diri nya . Cuma bila merasa ada sokongan pada beliau , timbul nak cuba pengaruh keluarga dan Mak Teh (salaku Balu Ust Hanafi) :

1. Pinjaman dan pelanggaran MERCEDES WFT 7 bukan telah menjadi cerita lama malah berbulan-bulan lamanya hingga bertahun telah berlalu hampir luput dari ingatan. Sabelum cerita sa benar nya timbul . Bukankah ini tanda jelas beliau sudah lama buat kerja dusta ni . Hilang kereta WFT 7 satelah “accident” walaupun membabitkan kemelut bawah jagaan tengkuk si peminjam sendiri?

- siapa yang berdusta dan membuat fitnah ? geran kereta ada ,nama penjamin ada ,nama peminjam ada dan nama pembeli nombor plate WFT 7 di JPJ ada .

2. Bila ditanya mengenai ada kepentingan kewangan , pinjaman peribadi dari ahli, perniagaan , program Umrah, dan sebagai nya beliau menyatakan beliau tidak terbabit dalam urusan tersebut ? Ahli ahli yang disekeliling nya tahu ,mereka juga tahu apa imbuhan yang di nikmati olih dia dan kroni kroni .

(mungkin penyokong tepi padang tak tahu tapi yang rapat tahu)

3. Bonda yang di kasihi pun tahu banyak pekara , hingga terkeluar lafaz “ Hati kecil Mak rasa Mad buat tapi nak kata kat dia tak sampai hati.”.

Catat Ulasan